April april!!!!

Heej!! ni har väl nt glömt bort att lura ngn idag va?? Det har nt jag....

Här är ett skämt jag gjorde på min mamma!!

När hon kom hem sa jag:
-Mamma,mamma!! Våran körlärare sa att jag och 2 tjejer till skulle få åka till norge trondheim på körresa!!
Mamma:
-Å vad kul!!!!
Jag:
-Det är ungefär vid pingst!!
Mamma:
-Ok. hur länge är det då??
Jag:
-Öhm... typ 3 dagar!

Sedan skuttar jag ivär och sjunger:
-Ja,a,a,g ska til Norge, Men mamma trodde mig! April april din dumma sill!!!
GAAGGAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAH
GAHAHAHGAHAAGHAAGHAAGAHAAGGAHAAGAHAGAAGAHAHAGAHAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAMMA TRODDE MIG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0